Webinar gratuït sobre les apnees del son

dc30set19:00Webinar gratuït sobre les apnees del son

Detalls de l'esdeveniment

​📢 XERRADA / WEBINAR GRATUÏT SOBRE APNEES DEL SON A MEDIONA! 💤
​Hola a tothom, veïns i veïnes:
​Us convidem a participar en el Webinar gratuït sobre Apnees del Son, organitzat per Apneas del Sueño España amb la col·laboració de l’AAVV La Veïnal Mediona.
​🌐 Format En Línia: La ponència s’emetrà en format en línia (la doctora no hi serà físicament al local). Ens trobarem al local social per seguir la xerrada en directe.
​❓ Torn de preguntes: En acabar la presentació de la doctora, hi haurà un torn de preguntes perquè pugueu resoldre tots els vostres dubtes en directe.
​👥 Obert a tot el municipi: Activitat oberta a tots els veïns i veïnes de Mediona, siguin o no socis/es de l’AAVV La Veïnal.
​👩‍⚕️ Ponent: Dra. Houda Ben Abdellah Ouazzani (Experta en trastorns del son).
​📅 Data: 30 de setembre
⏰ Hora: 19:00 h
📍 Punt de trobada presencial: Local de l’AAVV La Veïnal Mediona (Avda. Maristany 29, La Font del Bosc, Mediona).
​⚠️ IMPRESCINDIBLE RESERVA ANTICIPADA! Places limitades.
​📞 Reserves: Envieu un missatge o truqueu al 681 89 17 28.
​Us hi esperem!

Horari

30 de setembre de 2026 19:00(GMT+02:00)

Ubicació

AAVV Ciutat Jardí Font del Bosc

Deixeu un comentari

Go to Top