DETALLS
Recorregut: 12 km
Desnivell: 380 m
Excursió
Punt d’inici i final: C. Florenci Gustems, Sant Joan de Mediona 41.477470, 1.612360
PUNT D’INICI I ARRIBADA
Comencem l’excursió a Sant Joan de Mediona, agafant cap al Passeig vora la riera.
A la carretera travessem el pont i la seguim un trosset direcció La Llacuna per anar a agafar el camí de la Moranta fins a trobar el Camí de Mas Soler, que agafem a l’esquerre. El seguim i abans d’arribar al Mas s’agafa un camí a la dreta que creua el Torrent de Puigfred, es passa per la Font de Rous i es puja pel camí de Puigfred.
El pou de Mas Conill queda marcat per un roure. A Mas Conill de Dalt, es pot esmorzar en una gran taula de pedra. En tornar es passa per Can Montori, i d’aquí a l’antiga Mina de Bauxita. Es continua per la Masia dels Agullons, on es fabrica cervesa artesana -podeu parar a fer visita o tast-.
Fem la tornada pel Camí de Mas Soler cap al nucli de Can Xombo que el voregem i agafem el Camí Ral de tornada a Sant Joan.
Un bon final, un àpat al municipi, aquí teniu l’oferta de bars i restaurants. O si us relaxeu i us voleu quedar, aquí teniu els allotjaments.
GALERIA DE FOTOS