Carta presentació XVII Mostra de Cervesa Artesanal
El dia 11 de juny de 2022 celebrarem la XVII Mostra de la Cervesa Artesana a Mediona conjuntament amb la Fira d’Art i Artesania. Entorn d’aquest tema hi participaran diferents tipus de cerveses artesanals tant del país com internacionals i es realitzaran un seguit de concerts de música.
Us adrecem aquesta convocatòria amb la intenció d’animar-vos a participar en aquesta dissetena edició del 2022 dipositant en nosaltres la confiança que aconseguirem que també aquest any la Fira torni a ser un gran èxit.
Us adjuntem el reglament de participació i el full d’inscripció de la Fira d’Art i Artesania que com poder veure està dedicada exclusivament a l’artista, a l’artesà i al seu producte elaborat per ell mateix. Tothom que estigui interessat a participar cal que ompli la sol·licitud i la retorni degudament complimentada a les oficines de l’ajuntament de Mediona o bé faci el tràmit a la Seu Electrònica de la pàgina web www.mediona.cat abans del dia 31 de maig.
Inscripcions
1. Descarregueu, empleneu i signeu la fitxa d’inscripció, en word o pdf:
2. Descarregueu, empleneu i signeu el document de Declaració de condicions mínimes que han de reunir les parades de venda d’aliments a fires i mercats no sendentaris, en word o pdf
3. Documentació a presentar complementaria:
Artesans no alimentaris:
– Justificant de pagament de fiança i taxa corresponent.
– Fotocòpia del DNI o passaport.
– Fotografies on es vegi clarament el gènere a exposar (taller, elaboració i/o articles o material).
– Assegurança de responsabilitat civil.
Artesans alimentaris
– Justificant de pagament de fiança i taxa corresponent.
– Fotocòpia del DNI o passaport.
– Fotografies on es vegi clarament el gènere a esposar.
– Certificat de formació en manipulació d’aliments.
– Assegurança de responsabilitat civil.
4. Portar a l’Ajuntament presencialment tota la documentació complementària, la fitxa d’inscripció i la declaració de condicions mínimes emplenades i signades; o bé, ho podeu fer de forma telemàtica, recopilant tota la informació, i adjuntar-la a través del següent enllaç Instància Genèrica (Seu-Electrònica)
* En cas de no adjuntar tota la documentació degudament emplenada i signada, el tràmit no serà vàlid.
Comparteix aquesta història, tria la teva plataforma!
Carta presentació XVII Mostra de Cervesa Artesanal
El dia 11 de juny de 2022 celebrarem la XVII Mostra de la Cervesa Artesana a Mediona conjuntament amb la Fira d’Art i Artesania. Entorn d’aquest tema hi participaran diferents tipus de cerveses artesanals tant del país com internacionals i es realitzaran un seguit de concerts de música.
Us adrecem aquesta convocatòria amb la intenció d’animar-vos a participar en aquesta dissetena edició del 2022 dipositant en nosaltres la confiança que aconseguirem que també aquest any la Fira torni a ser un gran èxit.
Us adjuntem el reglament de participació i el full d’inscripció de la Fira d’Art i Artesania que com poder veure està dedicada exclusivament a l’artista, a l’artesà i al seu producte elaborat per ell mateix. Tothom que estigui interessat a participar cal que ompli la sol·licitud i la retorni degudament complimentada a les oficines de l’ajuntament de Mediona o bé faci el tràmit a la Seu Electrònica de la pàgina web www.mediona.cat abans del dia 31 de maig.
Inscripcions
1. Descarregueu, empleneu i signeu la fitxa d’inscripció, en word o pdf:
2. Descarregueu, empleneu i signeu el document de Declaració de condicions mínimes que han de reunir les parades de venda d’aliments a fires i mercats no sendentaris, en word o pdf
3. Documentació a presentar complementaria:
– Justificant de pagament de fiança i taxa corresponent.
– Fotocòpia del DNI o passaport.
– Fotografies on es vegi clarament el gènere a exposar (taller, elaboració i/o articles o material).
– Assegurança de responsabilitat civil.
– Justificant de pagament de fiança i taxa corresponent.
– Fotocòpia del DNI o passaport.
– Fotografies on es vegi clarament el gènere a esposar.
– Certificat de formació en manipulació d’aliments.
– Assegurança de responsabilitat civil.
4. Portar a l’Ajuntament presencialment tota la documentació complementària, la fitxa d’inscripció i la declaració de condicions mínimes emplenades i signades; o bé, ho podeu fer de forma telemàtica, recopilant tota la informació, i adjuntar-la a través del següent enllaç Instància Genèrica (Seu-Electrònica)
* En cas de no adjuntar tota la documentació degudament emplenada i signada, el tràmit no serà vàlid.